اعلام ویژه‌برنامه‌های جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در حرم رضوی 
کد خبر: 4172364
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

اعلام ویژه‌برنامه‌های جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در حرم رضوی 

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی جزئیات ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی را به‌مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت رسول الله(ص) و امام صادق(ع) تشریح کرد.

حرم رضوی به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و ششمین اختر تابناک ولایت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: در راستای بهره‌مندی زائران و مجاوران از فیوضات ایام شادی و شادمانی اهل بیت(ع)، ویژه‌برنامه‌های جشن و سرور در شب، روز و شام ولادت این امام همام به همت این معاونت با حضور سخنرانان برجسته و مادحین اهل بیت(ع) در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه مراسم جشن شب میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) دوشنبه دهم مهر ماه ساعت 18 با قرائت زیارت امین‌الله با نوای سعید قانع از مداحان حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود، گفت: پس از اجرای گروه سرود گلدسته‌های حرم، زائران و مجاوران از شعرخوانی آئینی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین سیدی و علیرضا خاکساری بهره‌مند می‌شوند. سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر حیدری کاشانی و مولودی‌خوانی آقایان ابراهیم قانع، سیدامیر احمدنیا و رسول میثمی پایان‌بخش این مراسم نورانی است.

شریعتی‌نژاد ادامه داد: ویژه‌برنامه جشن روز میلاد خاتم‌النبیین(ص) و امام جعفر صادق(ع) سه‌شنبه یازدهم مهرماه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر ساعت 12 با قرائت زیارت امین‌الله با نوای علی کارگر از مداحان اهل بیت(ع) شروع می‌شود و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رجایی خراسانی خاتمه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه مراسم جشن شام میلاد محمد امین(ص) و جعفر بن محمد(ع)، سه‌شنبه یازدهم مهرماه از ساعت 18 با قرائت زیارت نورانی امین‌الله آغاز می‌شود، افزود: اجرای گروه سرود گلدسته‌های حرم و شعرخوانی حجت‌الاسلام سید روح‌الله مؤید، بخش جذاب این مراسم نورانی است که زائران و مجاوران از برکات آن مستفیض می‌شوند.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: این محفل نورانی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر حیدری کاشانی ادامه و با قرائت دعای توسل توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود صفاتی و مولودی‌خوانی عباس واعظی و مهدی پاینده‌فر خاتمه می‌یابد.

انتهای پیام
captcha